cheriëtte

creative portfolio

Menu

Spring naar inhoud
  • Home
  • Portfolio
  • Contact

Podium Cadeaukaart

Pak eens ’n podium
Hoe zorg je ervoor dat je een cadeaukaart weer terug op de kaart zet?
Met deze campagne wordt niet alleen de naamsbekendheid vergroot, ook worden gevers en ontvangers geactiveerd om een van de ruim 300 podia in Nederland te bezoeken. Hiermee wordt ook direct de perceptie veranderd dat de cadeaukaart enkel bij theaters is te besteden.

Naast de campagne is ook de gelegenheid aangegrepen om het enigszins
stoffige imago af te schudden. Met een nieuwe visual identity en sprankelende look & feel kan het publiek, de artiesten en locaties met elkaar worden verbonden.

De patronen zijn gekoppeld aan de diverse gelegenheden waar de cadeaukaart te besteden is. Van concert tot ballet en alles daartussenin. Niet alleen vormden deze patronen de basis voor de visual identity, maar is zijn ze zelfs terug te zien in de kleding in de video’s.

Om de re-branding compleet te maken werd er ook een nieuwe propositie en bijbehorende pay-off ontwikkeld: Het cadeau dat je bijblijft.

Daarnaast werd er een gloednieuwe ‘always on’ social media strategie ontwikkeld waarin de nieuwe visual identity duidelijk in terugkomt.  

Verantwoordelijk voor: concept, social strategy, art direction, copywriting en design.

Berichtnavigatie

← innocent
Met trots ondersteund door WordPress | Thema: Illustratr door WordPress.com.