De reis van een vlecht
Op 7 april 2018 bestaat Stichting Haarwensen 10 jaar. Al een decennium zet de stichting zich in om kinderen tot en met 18 jaar, die door medische behandelingen of een haarziekte kaal zijn geworden, kosteloos te helpen met een haarwerk. Om inzichtelijk te maken hoeveel inspanning het kost om een ‘pruik’ te maken, hebben we het traject van haardonatie tot het schenken van een haarwerk in een korte film in beeld gebracht.
Leuk weetje: de film was binnen een maand in totaal meer dan drie miljoen keer bekeken. En nog steeds profiteert de stichting van deze online video.
Dankzij gratis zendtijd van Q-Music en de zenders van E Power Radio & Online (14 regionale commerciële zenders + landelijke zender Arrow Clasic Rock) was de radiocommercial in totaal vier weken lang in heel Nederland te horen.
In de media
• Glamour
• Telegraaf
• Flair
• Libelle
• Viva
• Arrow Classic Rock
• ANKO
Verantwoordelijk voor: concept, strategie, art direction, copywriting en design.